Wiadomości, artykuły, webinary oraz inne informacje na temat planowania i zarządzania czasem pracy
Prognozowanie i planowanie zasobów jako przewaga konkurencyjna Mądre zarządzanie czasem Przewaga zaczyna się od patrzenia w przyszłość. Organizacje, które integrują…
Jak tworzyć środowisko pracy sprzyjające efektywności? W świecie, w którym tempo pracy stale rośnie, a granice między życiem zawodowym…
17 i 18 września 2025 roku w Warszawie odbyła się konferencja „Skuteczny dział HR w firmie produkcyjnej”, zorganizowana przez GBI Partners we współpracy…
Czym jest ergonomia pracy i dlaczego dotyczy także czasu pracy? Pierwszym skojarzeniem z hasłem ergonomia pracy jest najczęściej dobrze zaprojektowane…
Planowanie harmonogramu czasu pracy w 6 krokach Zanim rozpoczniemy tworzenie harmonogramu, analizujemy kilka kluczowych aspektów: 1. Sprawdzenie obecnej metodologii planowania…
Podwyżki wynagrodzeń i różne „dodatki” w pracy traktowane jako benefity kiedyś były głównym narzędziem przyciągania i utrzymania pracowników. Obecnie jednak…