Blog

Wiadomości, artykuły, webinary oraz inne informacje na temat planowania i zarządzania czasem pracy

Wszystko
prognozowanie zatrudnienia

Prognozowanie i planowanie zasobów jako przewaga konkurencyjna

Prognozowanie i planowanie zasobów jako przewaga konkurencyjna Mądre zarządzanie czasem Przewaga zaczyna się od patrzenia w przyszłość. Organizacje, które integrują…

Déhora zaprasza na śniadanie biznesowe

Jak tworzyć środowisko pracy sprzyjające efektywności?   W świecie, w którym tempo pracy stale rośnie, a granice między życiem zawodowym…

Skuteczny dział HR w firmie produkcyjnej – konferencja GBI Partners z udziałem Déhora Consultancy

17 i 18 września 2025 roku w Warszawie odbyła się konferencja „Skuteczny dział HR w firmie produkcyjnej”, zorganizowana przez GBI Partners we współpracy…

Ergonomia czasu pracy – jak planować zdrowe i bezpieczne grafiki zmianowe

Czym jest ergonomia pracy i dlaczego dotyczy także czasu pracy? Pierwszym skojarzeniem z hasłem ergonomia pracy jest najczęściej dobrze zaprojektowane…

Harmonogram czasu pracy – jak zaplanować go w 6 krokach

Planowanie harmonogramu czasu pracy w 6 krokach Zanim rozpoczniemy tworzenie harmonogramu, analizujemy kilka kluczowych aspektów: 1. Sprawdzenie obecnej metodologii planowania…

Elastyczność – kluczowa cecha organizacji przyjaznych pracownikom

Podwyżki wynagrodzeń i różne „dodatki” w pracy traktowane jako benefity kiedyś były głównym narzędziem przyciągania i utrzymania pracowników. Obecnie jednak…