Blog

Wiadomości, artykuły, webinary oraz inne informacje na temat planowania i zarządzania czasem pracy

Wszystko
Pożar na statku. Czyli jak poradzić sobie z nieoczekiwanymi zmianami przy planowaniu harmonogramów czasu pracy.

Grafik na ostatnią chwilę To chyba najczęstszy błąd wśród osób odpowiedzialnym za tworzenie harmonogramów czasu pracy. Kierownicy lub menadżerowie są…

Czy multipokoleniowość może mieć znaczenie w planowaniu czasu pracy?

Obecnie na rodzimym rynku pracy mamy znaczną mieszankę pokoleniową z różnymi oczekiwaniami oraz potrzebami względem pracodawców. Na rynku pracy mamy…

Czas na redefinicję pojęcia work-life balance

Badanie* Bupa Global – Executive Wellbeing Index 2021 pokazuje, że równowaga między życiem zawodowym a prywatnym była „codziennym zmartwieniem” w…

7 złotych rad dotyczących pozostawania pracownika do dyspozycji

Pozostając do dyspozycji możesz – jeśli pracodawca uzna to za konieczne – zostać wezwany do pracy. W czasach kryzysu wielu…

Dobre praktyki pracy zdalnej

1. Przygotuj swoją przestrzeń fizyczną oraz online: Przygotowanie higienicznego środowiska pracy to pierwszy i najważniejszy krok. Dotyczy to wyboru miejsca…

Mroczniejsza strona światła nocą. Negatywny wpływ niebieskiego światła na zdrowie pracowników zmianowych

Różne barwy światła Światło emitowane przez dotychczasowe tradycyjne żarówki, do którego większość ludzi się przyzwyczaiła, jest ciepłej barwy, którą potocznie…